Author Topic: [MOD]4images için seolu link  (Read 45207 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sanko86

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 310
    • View Profile
    • Elemegim
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #30 on: July 07, 2008, 10:35:03 AM »
Seo önemli seosuz google işe yaramıyor:(
Web site:http://www.anlatiyoruz.com
Hayat zorluklarla doludur.Ama en zoru insanın insana düşmanlığıdır.

Offline sonefsane

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
    • View Profile
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #31 on: July 10, 2008, 07:35:39 PM »
linki yenilermısınız

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #32 on: July 11, 2008, 07:18:28 PM »
linki yenilermısınız
ıyı bakın lınk gayet guzel çalışıyor...

Offline pecado

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: 4images için seolu link
« Reply #33 on: July 18, 2008, 10:16:07 AM »
Teşekkürler işimi gördü kardeşim.
havlu kenarları diye isim verdiğim adres http://www.elemegim.info/k-havlu-kenarlari-1.htm olarak çıkıyor.
kardeş benım sıtede aynısı çıkıyo bı sorun olmaz sanırım...ki bugune kadar hıç çıkmadı çok şukur.... yalnız bence admin panelınde header.html yı açıp
Code: [Select]
<title>{site_name} </title>yerine
Code: [Select]
<title>{site_name} {page_title}</title> bunu yaparsan google da sayfa başlıkların daha güzel çıkarr.....

Verdiğin eklenti çok işime yaradı teşekkür ederim. Ancak bu yukarıda verdiğin olay bir türlü olmadı. Headerda bu değişikliği yaptığım zaman sadece {site_name} kısmını tanıyıp titleda yazıyor ancak {page_title} kısmını arkasına eklemiyor yani yine sabit şekilde sadece site adı görünüyor. Bunu nasıl yapabiliriz?

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: 4images için seolu link
« Reply #34 on: July 18, 2008, 11:12:25 AM »
Teşekkürler işimi gördü kardeşim.
havlu kenarları diye isim verdiğim adres http://www.elemegim.info/k-havlu-kenarlari-1.htm olarak çıkıyor.
kardeş benım sıtede aynısı çıkıyo bı sorun olmaz sanırım...ki bugune kadar hıç çıkmadı çok şukur.... yalnız bence admin panelınde header.html yı açıp
Code: [Select]
<title>{site_name} </title>yerine
Code: [Select]
<title>{site_name} {page_title}</title> bunu yaparsan google da sayfa başlıkların daha güzel çıkarr.....

Verdiğin eklenti çok işime yaradı teşekkür ederim. Ancak bu yukarıda verdiğin olay bir türlü olmadı. Headerda bu değişikliği yaptığım zaman sadece {site_name} kısmını tanıyıp titleda yazıyor ancak {page_title} kısmını arkasına eklemiyor yani yine sabit şekilde sadece site adı görünüyor. Bunu nasıl yapabiliriz?
eğer bu şekılde yazdıysan mutlaka yazması lazım. Sıte adını yazarsan bir bakalım

Offline pecado

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: 4images için seolu link
« Reply #35 on: July 18, 2008, 12:16:41 PM »
eğer bu şekılde yazdıysan mutlaka yazması lazım. Sıte adını yazarsan bir bakalım

zahmet olacak arkadaş çok sağol ilgin için buyur adres bu: www.bestrockpics.com

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: 4images için seolu link
« Reply #36 on: July 18, 2008, 12:26:29 PM »
eğer bu şekılde yazdıysan mutlaka yazması lazım. Sıte adını yazarsan bir bakalım

zahmet olacak arkadaş çok sağol ilgin için buyur adres bu: www.bestrockpics.com
Evet dediğin gibi çıkmıyormuş. Header.html sayfanı buraya eklentiye eklermısın bir bakalım. Veya pm ile gönder bakalım.Belkı engelleyen bir kod vardır...

Offline pecado

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #37 on: July 18, 2008, 12:31:00 PM »
Özel mesaj attım üstad.

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #38 on: July 18, 2008, 12:35:00 PM »
Özel mesaj attım üstad.
Kardeş baktım. hepsi doğru ancak metatag çok yazmışsın spam sayarsa google şaşma.. Dikkat et okunuya. En fazla 10 ile 20 arası olmalı metataglar..Daha önce hiç çıkıyormuydu yani sonradan mı oldu böyle yoksa ilk eklediğinden beri mi çıkmıyor... 

Offline pecado

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #39 on: July 18, 2008, 12:40:12 PM »
Metatagların kontrolünü kurallar çerçevesinde yapmıştım. Google 1000 karaktere kadar metatag kabul ediyor yanılmıyorsam. Bu kodu zaten bugün ekledim yani ekledğimden beri çıkmıyor. Template'den kaynaklanan bir şey olabilir mi? {page_title} kısmını tanımlayamama ihtimali var mıdır?

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #40 on: July 18, 2008, 12:42:26 PM »
Metatagların kontrolünü kurallar çerçevesinde yapmıştım. Google 1000 karaktere kadar metatag kabul ediyor yanılmıyorsam. Bu kodu zaten bugün ekledim yani ekledğimden beri çıkmıyor. Template'den kaynaklanan bir şey olabilir mi? {page_title} kısmını tanımlayamama ihtimali var mıdır?
normalde bu kodu ekleyınce mutlaka çıkması lazım.Default temada bak bakalım olucak mı.

Offline pecado

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #41 on: July 18, 2008, 12:51:28 PM »
Denedim şimdi ancak yine olmadı sanırım {page_title} kısmını algılamıyor. Çünkü {page_title} kısmının yerine {cat_name} , {image_name} falan yazdığımda hepsini çıkartıyor.

Offline DilnüvaZ

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 527
  • Gönül Okşayıcı
    • View Profile
    • Nuvanda Resimlere Dair Ne Varsa
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #42 on: July 18, 2008, 01:20:29 PM »
Denedim şimdi ancak yine olmadı sanırım {page_title} kısmını algılamıyor. Çünkü {page_title} kısmının yerine {cat_name} , {image_name} falan yazdığımda hepsini çıkartıyor.
Başka bir  temada denedın olmadı değil mı?.bak benım sitemde www.nuvanda.net çıkıyor <title>{site_name} {page_title}</title> şeklinde yapmıştım çıkıyor...

Offline ahanshahr

  • Pre-Newbie
  • Posts: 5
    • View Profile
    • قیمت میلگرد
Re: [MOD]4images için seolu link
« Reply #43 on: December 16, 2018, 08:14:22 AM »
kardeş benım sıtede aynısı çıkıyo bı sorun olmaz sanırım...ki bugune kadar hıç çıkmadı çok şukur.... yalnız bence admin panelınde header.html yı açıp
مجموعه شهر آهن در زمینه تأمین کننده آهن آلات قیمت میلگرد ساختمانی اعم از قیمت میلگرد ، قیمت تیرآهن ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت میلگرد می باشد.