Author Topic: Total Ahnungslos!  (Read 3460 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline graeber

  • Pre-Newbie
  • Posts: 1
    • View Profile
Total Ahnungslos!
« on: October 16, 2007, 10:45:28 PM »
Hallo,
leider kenne ich mich mit sowas überhaupt nicht aus deshalb suche ich jmd der das für mich machen kann.
Dazu noch eine frage kann ich dann nur soviel bilder hochladen wie groß dieser webspace speicher ist?
Ansonsten wär super wenn das für mich jemand einrichten könnte.
Am besten wäre es wenn sich jemand per icq oder email dann meldet das man alles bespricht und wieviel du dafür haben willst.
mfg
gräber

ICQ: 131201144
e-mail: graemer85@web.de

Offline thunderstrike

  • 4images Guru
  • *******
  • Posts: 2.327
    • View Profile
Re: Total Ahnungslos!
« Reply #1 on: October 17, 2007, 12:58:25 AM »
Please say budget for this (sorry for english - I know this is german announce).
8 steps need when ask question -

- PHP version (ACP - > phpinfo())
- mySQL version (ACP - > phpinfo())
- 4images version
- Post screenshot / URL
- Post code in BB Code (no need full file for code) or post attach file
- It doesn't work. What is say - what is do for no work
- Install MOD ? If so - please say (troubleshooting)
- Read FAQ ? Install Bug fixes ?