Author Topic: Bestimmte {if ...} Abfrage definieren? / defining IF-inquiry?  (Read 2801 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Chicco

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 211
    • View Profile
    • The Picture World
HI.

Ich würde gerne eine IF-Abfrage erstellen, die einen bestimmten Wert in der Datenbank abfragen soll. Dabei soll sie aber nicht nur kontrollieren, ob ein Wert gegeben ist, sondern ihn vergleichen mit 0 oder 50. Also eine Größer- Kleinerabfrage quasi. Ich möchte nämlich erreichen, das per if-Abfrage nachgeschaut wird, ob der Wert größer oder kleiner als 50 z.b. ist. Ist er kleiner als 50 so soll was anderes passieren, wie wenn er größer ist.

Mit dieser Funktion möchte ich nämlich erreichen, das bei einer Punkteanzahl von unter 50 Punkten eine bestimmte Kategorie nicht sichtbar bzw. die Detailfunktion eben nicht zugänglich ist. Erst ab 50 oder mehr Punkten soll dies möglich sein.

Kann mir jemand helfen?

Ich verwende im übrigen die Mods:
-Small Credits
-Blur-Funktion (Die Thumbnails sind verschwommen für Gäste)
-Terms and conditions Mod

ENGLISH (Sotrry for my English)
--------------------------------------------
I would provide gladly an IF-inquiry, which was to query a certain value in the data base. It is not however only to check whether a value is given, but compares it with 0 or 50. Thus a large small inquiry quasi. I would like to reach, which by if-inquiry it is checked whether the value is e.g. larger or smaller than 50. It is smaller than 50 like that is which other one to happen, how if it is larger.   

With this function I would like to reach, which is evenly not accessible at a number of points of under 50 points a certain category not visibly and/or the detail function. Only starting from 50 or more points is this to be possible.   
Can someone help me?

I use in the rest of the Mods:
-Small Credits
-Blur-Funktion (The Thumbnails is blurred for guests )
-Terms and conditions Mod
« Last Edit: May 23, 2006, 09:43:42 AM by kai »


Wissen ist MACHT! Nix zu wissen macht aber auch nix! ;-)

Gruß
Ch¿cco