Author Topic: Kategorien schließen / Close categories  (Read 2803 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline crs

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
Kategorien schließen / Close categories
« on: May 24, 2009, 02:10:20 PM »
Guten Tag

Gibt es eventuell ein MOD, mit dem man Kategorien schließen kann?
Mit schließen meine ich, sie weder für Admins und natürlich auch für normale User nicht mehr "uploadfähig" zu machen.

Dazu wäre es toll, wenn ein kleines Schloß oder ähnliches am Ordner der Kategorie sichtbar wäre.
Im groben sollte man also sehen können, welche Kategorie geschlossen ist.

Falls es sowas schon gibt und ich es übersehen habe, entschuldige ich mich dafür.


Danke für Hilfe/Antworten

---
Good day

Is there perhaps a MOD, for closing categories?
By close I mean, they are not longer available for picture uploads. For Admins and also for normal users.

This would be great if a small castle or similar folder on the category would be visible.
In the rough you should then be able to see which category is closed.

If there is something already there and I've seen it, I apologize for that.


Thanks for the help / answers

Offline nobby

  • 4images Guru
  • *******
  • Posts: 2.873
    • View Profile
Re: Kategorien schließen / Close categories
« Reply #1 on: May 24, 2009, 09:57:30 PM »
Hallo,

habe ich hier im Forum noch nicht gesehen.

nobby